رشت- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت رعایت عدالت در ادای حق تمامی استان ها را لازم می داند.

دولت رعایت عدالت در ادای حق تمامی استان ها را لازم می داند

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه حضور من در دولت و اعزام من از استان گیلان یک افتخار برای بنده است، اعلام کرد: حضور در جبهه دولت همانند حضور در دفاع مقدس است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه فرق دولت قبلی با دوره کنونی این است که منابع در اختیار دولت به نصف کاهش پیدا کرده است، بیان داشت: کاهش قیمت نفت بر روی منابع در اختیار دولت تاثیر گذاشته است.

نوبخت با بیان اینکه پاسخگویی به مردم با توجه به منابع مالی محدود کار بسیار دشواری است، اظهار داشت: زیرساخت‌های استان گیلان باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه از تمامی مدیران عامل بانک‌ها خواستیم تا در استان گیلان سرمایه‌گذاری کنند، اعلام داشت: ۴ سال دولت به سرعت می‌گذرد و باید در این فرصت به مردم خدمتگزاری کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه باید به مسکن افراد بی‌بضاعت و مسایل زیست محیطی توجه ویژه داشت، خاطرنشان کرد: من کل شمال کشور را در دولت نمایندگی می‌کنم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسایل و مشکلات استان گیلان را با پوست و گوشت خود احساس کرده‌ام، افزود: در سفر من به استان گیلان یکی از وزرای مازندرانی نیز من را همراهی می‌کند.

نوبخت با بیان اینکه پیگیر مطالبات مردم  استان گیلان در چندین بخش هستم، بیان داشت: زیرساخت‌های استان گیلان، مسایل اشتغال، محیط زیست و مسکن از مسایل اساسی استان گیلان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه قیمت نفت در آغاز دولت ۱۰۴ دلار بود، عنوان کرد: در دولت جدید میزان قیمت نفت به زیر ۵۰ دلار رسیده است که این مورد بر روی توان دولت تاثیر دارد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مردم کشور و استان گیلان خواسته‌های به حقی دارند، اظهار داشت: باید عدالت را در دادن حق تمامی استان‌ها به‌ ویژه مردم استان گیلان رعایت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.