زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت چهارم شهریور ماه، مصادف با روز کارمند با صدور پیامی ضمن تبریک این روز به همه کارمندان، بر تلاش مضاعف در جهت رفع موانع و محدودیت ها با نگاه مردم محور برای توسعه و تعالی استان و در راستای اهداف توسعه ای دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان روز کارمند را به فعالان این عرصه تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، در پیام علی اوسط هاشمی آمده است:

در محیط کار، سعی کنید از همه‏ توان، استعداد و ابتکار خودتان استفاده کنید. (مقام معظم رهبری) هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد ، صادق و گرانقدر انقلاب و احیا کننده ارزش ها؛ شهیدان بزرگ و والامقام «رجایی» و «باهنر» است. معانی ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای والامقام برای ما متجلی شده، همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولتهای جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در دسترسی به اهداف بلند توسعه و دستیابی کشور به قله رفیع موفقیت و پیشرفت،کمک شایانی کردند.

هفته دولت بویژه چهارم شهریورماه که مزین به نام «روز کارمند» شده، فرصتی مغتنم برای تقدیر و تشکر از کارکنان ساعی،خدوم و مردم محور است. محصول بذر تلاش و کوشش همه کارکنان درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است.

اینجانب، ضمن تبریک هفته دولت بویژه «روز کارمند» به تمامی کارمندان استان سیستان و بلوچستان و آرزوی سلامت و سعادت ، بر تلاش مسئولانه در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و آگاه سیستان و بلوچستان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام «اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال» نامگذاری شده تاکید می نمایم و انتظار می رود با تلاش مضاعف بتوانیم موانع و محدودیت ها را پشت سرگذاشته و با نگاه مردم محور در جهت توسعه و تعالی استان و در راستای اهداف توسعه ای دولت تدبیر و امید و همچنین جلب رضای خداوند متعال موفق‌تر از گذشته گام برداریم. درود بر همت بلندتان، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.