یزد- مدیر کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: نیکوکاران بهابادی ۲۲۳ میلیون ریال به فرزندان محسنین کمک کردند.

نیکوکاران بهابادی ۲۲۳ میلیون ریال به فرزندان محسنین کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کمیته امداد شهرستان بهاباد اظهار داشت: یک هزار و ۴۲۶ حامی، حمایت مادی و معنوی ۲۰۵ یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت شهرستان بهاباد را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند و ۲۲۳ میلیون ریال از سوی این حامیان در سه ماهه نخست سال ۹۶ به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمک شد.

رمضان باقری در خصوص نحوه مشارکت نیکوکاران در طرح های اکرام ایتام و محسنین گفت: حامیان نیکوکار می توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰۰هزار ریال حمایت یک یا چند یتیم و یا فرزندان نیازمند غیر یتیم  تحت حمایت کمیته امداد را به عنوان پدر معنوی عهده دار شوند.

وی با اعلام افزایش ۹۱ درصدی کمک نیکوکاران بهابادی در طرح محسنین گفت: هم اکنون ۱۴۲ فرزند نیازمند تحت حمایت غیر یتیم از حمایت ۴۳۶ حامی نیکوکار در قالب طرح محسنین بهره مند هستند و در سه ماهه ابتدای سال جاری ۶۱ میلیون ریال از سوی حامیان به آنها کمک شده است.

باقری با بیان اینکه حامیان ایتام ۱۶۲ میلیون ریال در بهار۹۶ به ایتام تحت حمایت کمک کردند، افزود: ۹۹۰ حامی در شهرستان بهاباد حمایت ۶۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام بر عهده دارند، تعداد حامیان اکرام ایتام در بهار ۹۶، ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد سه ماهه این نهاد در بخش فرهنگی گفت: ۲۳۵ دانشجو و دانش آموز از حمایت های بخش فرهنگی کمیته امداد شهرستان بهاباد استفاده می کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهاباد با بیان اینکه در این مدت بیش از ۴۱ میلیون ریال در بخش فرهنگی هزینه شد، افزود:  ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت در قالب پرورشی و تربیتی، مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های زندگی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه، کانون‌های فرهنگی تربیتی و برگزاری اردوهای زیارتی از جمله اقدامات فرهنگی این نهاد است.

وی گفت: ۱۹۱ مددجوی تحت حمایت در سه ماهه نخست امسال ازخدمات مشاوره ای و برنامه های اردویی و آموزش خانواده بهره مند شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.