شهرکرد-همزمان با سومین روز از هفته دولت ایستگاه پمپاژ و آبگیر آب شرب شهر دشتک از توابع شهرستان اردل افتتاح شد.

ایستگاه پمپاژ آب شرب دشتک افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه شنبه در حاشیه این افتتاح گفت: افزایش امنیت، بهداشت و سلامت شهروندان و همچنین فراهم کردن بستر لازم برای تامین آب شرب از جمله مزایای این طرح می باشد.

قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه  آبرسانی آشامیدنی شهر دشتک از محل چشمه نیمه نایی صورت می گیرد افزود: بهره برداری از طرح ایستگاه پمپاژ آب شرب دشتک بسیاری از مشکلات جدی این شهر را برطرف می کند.

سلیمانی افزود: در طول دولت گذشته با استفاده از توان بخش خصوصی و بهره گیری از مشارکت آنان در طرح های مختلف به ویژه در حوزه کشاورزی وضعیت شهرستان اردل متحول شد.

وی تصریح کرد: ارتقای جاده ها و حفر تونل های متعدد ، تحول در بخش آموزش عالی، ایجاد بیش از ۴۳ هزار شغل جدید، ارتقای وضعیت بهداشت و درمان، بهبود وضعیت اقتصادی و رشد شاخص های توسعه ای در حوزه های مختلف از مهمترین اقدامات دولت یازدهم در چهارمحال و بختیاری بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم مشکلات زیادی از جمله تحریم ها، اعمال قطعنامه های ظالمانه، تورم و ضعف اقتصادی در کشور حاکم بود که این مشکلات در چهار سال دولت یازدهم تا حد قابل توجهی مرتفع شد.

وی با اشاره به نقش سازنده شوراهای اسلامی در پیشرفت پروژه های مختلف گفت: شوراهای اسلامی در دولت دوازدهم باید با همفکری و حرکت قوی خود مسئولان را در رفع مشکلات موجود کمک کنند.

سلیمانی در ادامه افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام و اجرای پروژه های مورد نیاز جدید چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل جزو برنامه های اولویت دار دولت دوازدهم محسوب می شود.

استاندار در پایان گفت: رعایت توازن منطقه‌ای و اجرای طرح آمایش سرزمین در استان از مهمترین اهداف دولت در چهار سال گذشته بوده است.

به گزارش قدس آنلاین، در سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان اردل ۳۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۹۸ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است،کلنگ زنی ساخت سالن ویژه مراسمات ترحیم در شهر دشتک از دیگر برنامه های سفر استاندار به شهرستان اردل بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.