اهواز_ مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امسال ۴۰۰ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در شلمچه برپا می‌شوند.

۴۰۰ موکب در شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا می شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ فاخر علوانی اظهار داشت: تاکنون ۵۰ جلسه در رابطه با اربعین داشته‌ایم که در این جلسات به بررسی مسائل مربوط به این ایام و نحوه خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به زائران پرداخته شد.  

وی با بیان اینکه موکب‌های شهرهای آبادان و خرمشهر بیشترین تعداد را در مرز شلمچه به خود اختصاص داده‌اند، گفت: کار جانمایی موکب‌ها در شلمچه برای انجام ساخت و سازهای قابل جابجایی برای اسکان زائران و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به آنان انجام شده است.  

مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان از توزیع رایگان روزانه ۱۵۰ هزار لیوان آب شرب تهیه شده در کارخانه، توزیع یخ، نان و کپسول گاز برای خدمات‌رسانی مطلوب و روان‌تر به زائران اباعبدالله‌الحسین به عنوان بخشی از هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده این کمیته نام برد.  

علوانی متذکر شد: آبادان و خرمشهر به عنوان شهرهای اصلی در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی به شمار می‌روند و ۱۶ شهرستان استان خوزستان و ۶ استان دیگر معین این دو شهر در بحث اربعین هستند که در مجموع امسال ۴۰۰ موکب برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی در شلمچه برپا می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.