کارلو آنچلوتی درباره خط خوردن توماس مولر از ترکیب تیمش برای بازی با وردربرمن به صحبت پرداخت.

آنچلوتی دلیل حذف توماس مولر از فهرست بایرن مونیخ را تشریح کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ در هفته دوم بوندسلیگا با دو گل توانست وردربرمن را شکست دهد تا با شش امتیاز بعد از دورتموند در رده دوم جدول رده بندی قرار داشته باشد. پیش از این بازی آنچلوتی تصمیم گرفت که توماس مولر را از ترکیب بایرن خط بزند.

کارلو آنچلوتی بعد از خط زدن توماس مولر گفت: برنامه داشتیم که در این دیدار از فضاهای کنار زمین استفاده بیشتری کنیم و به همین خاطر تشخیص دادم که می‌توانم از بازیکنان آماده دیگری استفاده کنم و همین باعث شد که از مولر استفاده نکنم. به همین خاطر بود که مولر نیمکت نشین بود و دلیل دیگری نداشت. او در نیمه دوم به کار گرفته شد و عملکرد خوبی هم داشت.

مانوئل نویر بعد از مدت‌ها در ترکیب بایرن مونیخ به میدان رفت و بازگشت بی دردسری به تیمش داشت و دروازه او زیاد به خطر نیفتاد. با این حال یواخیم لوو برای دو بازی تیمش در انتخابی جام جهانی از نویر در ترکیب خود استفاده نکرد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان درباره این تصمیم لوو گفت: من فکر نمی‌کنم نویر مشکلی داشته باشد و باید بگویم که آلمان هم مشکلی ندارد و دروازه‌بان‌های خوبی در اختیار دارد. من با لوو صحبتی درباره این موضوع نکردم و این تصمیم لوو بوده است که نویر اینجا بماند. این ۱۵ روز که نویر بازی نخواهد کرد به او کمک خواهد کرد تا شرایط بهتری پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.