شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی خواهرخواندگی چهارمحال و بختیاری و استان «آبروتزو» ایتالیا انجام می شود.

چهارمحال و بختیاری و «اَبروتزو» ایتالیا خواهر خوانده می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، قاسم سلیمانی در نشست با سرمایه گذاران ایتالیایی تأکید کرد: در جریان سفر تعدادی از سرمایه گذاران ایتالیایی مقرر شد تا چهارمحال و بختیاری و آبروتزو به عنوان خواهر خوانده تلقی شوند.

وی افزود: دو سرمایه گذار ایتالیایی که پیشتر در سمت های دولتی ایتالیا حضور داشته اند، پیگیر بررسی خواهر خوانندگی دو استان و حضور سرمایه گذاران ایتالیایی در چهارمحال و بختیاری شدند.

سلیمانی تصریح کرد: براساس خواهرخواندگی چهارمحال و بختیاری با آبروتزو ایتالیا، تولید کنندگان دو استان می توانند محصولات خود را در قالب نمایشگاه های مشترک ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: گسترش روابط دیپلماتیک بین ایتالیا و ایران زمینه سرمایه گذاری خارجی از سوی ایتالیایی ها در این استان را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: تولید آب معدنی، صنایع گردشگری و بسته بندی صنایع غذایی در چهارمحال و بختیاری از مهمترین خواسته های سرمایه گذاران ایتالیایی برای سرمایه گذاری در این استان است.

سلیمانی عنوان داشت: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند تا نسبت به همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای انجام سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان همکاری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.