بوشهر- نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: بدنه دولت از مدیران همسو که دل در گرو کمک به دولت دارند استفاده شود چرا که دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی جای آزمایش وخطا نیست.

دوره دوم ریاست جمهوری جای آزمون و خطا نیست

به گزارش قدس آنلاین، سکینه الماسی صبح یکشنبه در آئین تجلیل از کارمندان نمونه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر با تاکید بر نقش مهم حماسه‌آفرینی شهیدان در اقتدار نظام اسلامی ایران اظهار داشت: صلابت و عزت نظام اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدای والامقام  است.

الماسی، بالندگی ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود : برای ثبات امنیت  و ‌ایجاد اقتدار نظام خون‌های پاک و مطهری فدا شده که  امروز شاهد این صلابت و بالندگی هستیم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رای اعتماد حداکثری به وزرای دفاع، اطلاعات و خارجه به امنیت و اقتدار نظام کمک می‌کرد تصریح کرد: رای بالای مجلس به این وزرا پشتوانه محکمی  برای آنها در دفاع از ملت و نظام در فضای بین الملل است.

وی همراهی و ‌تعامل دولت و مجلس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در نشستی که با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور داشتم تاکید کردم که در بدنه دولت از مدیران همسو که دل در گرو کمک به دولت دارند استفاده شود چرا که دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی جای آزمایش وخطا نیست.

الماسی افزود: از مسئولان استان بوشهرو حوزه انتخابیه در خواست می‌شود در به کارگیری مدیران غیرهمسو تجدید نظر کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.