بهشهر - استاندار مازندران گفت: استان مازندران دارای یک سهمیه منطقه آزاد است و باید با برنامه ریزی و ظرفیت سنجی مناسب در این بخش وارد شد.

بندر امیرآباد منطقه آزاد می شود

به گزارش قدس آنلاین، ربیع فلاح جلودار صبح یکشنبه در جمع مردم روستای حسین آباد بهشهر افزود: نبود برخی زیرساخت‌ها در شرق مازندران در گذشته از مشکلات مهم این منطقه بود که اکنون با وجود ظرفیت‌های مختلف، زیرساخت های مناسبی در بخش‌های مختلف فراهم شده است.

فلاح جلودار، منطقه آزاد را یکی از دغدغه‌های مردم عنوان کرد و یادآور شد: ظرفیت‌های خوب و عالی در بندر امیرآباد وجود دارد که طرح منطقه آزاد شدن این بندر در حال پیگیری است.

استاندار مازندران ادامه داد: اکنون استان مازندران از نظر گاز به توانمندی لازم رسیده است و نیاز ما به گازرسانی تا ۱۰۰ سال آینده برطرف شده است و باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

فلاح گفت: توجه به سرمایه گذاری داخلی و خارجی و. افزایش این سرمایه گذاری‌ها برای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال مساله بسیار مهمی است که نباید از ذهن دور شود بلکه باید با تمام توان در این بخش کار شود.

وی زراعت چوب را از جمله مشاغل پر درآمد عنوان کرد که می‌توان با روی آوردن به گونه‌های سریع الرشد برای افزایش درآمدزایی در منطقه تلاش کرد که در این بخش اکنون با یک سرمایه گذار آلمانی وارد مذاکره شده‌ایم.

به گزارش مهر، کلنگ‌زنی مدرسه لیلا همتی، جاده حسین‌آباد به زاغمرز و شهرک صنفی آهن فروشان بهشهر و همچنین افتتاح ۵ کیلومتر از جاده بهشهر با حسین‌آباد و کارخانه تابلو برق خزر در شهرک صنعتی بهشهر از جمله پروژه‌های افتتاح شده در بهشهر بود که با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی افتتاح و کلنگ زنی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.