اهواز_فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف چهار محموله کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در یک هفته گذشته در شهرستان اندیمشک خبر داد. 

۴ محموله میلیاردی کالای قاچاق در اندیمشک کشف شد 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اندیمشک- خرم آباد در یک هفته گذشته ۴ خودروی حامل محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای متوقف شده تعداد ۵۲۸ جفت کفش مارک خارجی، ۶۲۰ کارتن لوازم خانگی، یک هزار و ۳۷۸ کارتن لوازم الکترونیکی و تعداد ۳۷۵ کیسه ۴۰ کیلویی برنج همگی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

سردار عباس زاده در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش مالی ۴ محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: در این راستا ۴ قاچاقچی و اخلالگر اقتصادی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال لذا طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی نا امن می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.