کرمان- نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم یک جهش جدید را از دولت دوازدهم انتظار دارند و باید کارهای جدید با حضور و تلاش همه مسئولان اجرایی صورت پذیرد.

مردم انتظار جهش جدیدی از دولت دارند

به گزارش قدس آنلاین، علی بختیاری ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رابر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهید محسن حججی اظهار داشت: چرایی و چگونگی هفته دولت چیزی غیر از آثار و مشی سیاسی و انقلابی ارزشمندی که در دل انسان‌ها جای دارد، نیست.

وی با اشاره به دولت کوتاه مدت شهیدان رجایی و باهنر گفت: آنها در همین مدت کوتاه مشی سیاسی و اعتقادی خود را به جامعه تزریق کردند، نواقص و مشکلات همیشه بوده و هست، همین که جامعه ما بخاطر برون رفت نیروهای مستضعف از یوغ استکبار تلاش می‌کند، نشانه دمکراسی است.

بختیاری افزود: همه نمایندگان مجلس به دور از سیاست به دنبال انتخاب وزرایی کارآمد و درصدد رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم هستند، تقاضا و خواست همه نمایندگان، وزرا و مجلس شورای اسلامی رفع درد مردم، رفع بیکاری و ارتقای معیشت و اشتغال است.

وی ادامه داد: امروز اگرچه دولت همان دولت قبل است، اما مردم انتظار یک جهش جدید را دارند و باید کارهای جدید با حضور و تلاش همه مسؤولان اجرایی صورت پذیرد.

نماینده مردم رابر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز اگر جزء‌ترین مدیر در حوزه کاری خود مشکلی داشته باشد، موجب بدبینی مردم نسبت به دولت و نظام می‌شود، نگاه سیاسی استان نگاه توسعه‌ای است.

وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از مهمترین گرفتاری‌های جامعه را کمرنگ شدن اخلاقیات عنوان کرد و گفت: اگر اخلاق ما براساس روایات و احادیث اسلامی باشد، هرگز شاهد بد اخلاقی نخواهیم بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.