قوچان- آئین افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی، خدماتی، گردشگری با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال ظهر یکشنبه با حضور تقی رستم وندی قائم‌مقام وزیر کشور در قوچان برگزار شد.

۱۱ پروژه عمرانی در قوچان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم گازرسانی به روستاهای جرتوده، قره شاهوردی، داغیان و گزل آباد از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال، سه طرح هادی روستاهای فرخان علیا ، قاسم آباد ، چنبر غربال و آسفالت معابر روستای هی هی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال جهت استفاده ۱۳۱۲ خانوار منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.
فاز اول پروژه نیروگاه هفت مگاواتی برق شهرک صنعتی شماره یک قوچان نیز با اعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح و کلنگ فاز ۲ این پروژه نیز توسط مسئولین زده شد.
همچنین با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال مجتمع گردشگری و اقامتی ثمین در منطقه تفریحی پری آباد افتتاح و پایگاه خدمات سلامت شهری فرهنگیان۳ شبکه بهداشت و درمان قوچان نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال همزمان با ۶ منطقه شهری و روستایی با ارائه خدمات بهداشتی به ۹ هزار و ۷۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.