۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 558822

ستاره فرانسوی سابق آرسنال نیز به صف منتقدان ونگر پیوست و به انتقاد از بازی دیشب این تیم برابر لیورپول پرداخت.

آنری: خجالت کشیدم که روزی در آرسنال بودم

به گزارش قدس آنلاین، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دیشب (یک‌شنبه) با برگزاری دو بازی به پایان رسید که در حساس‌ترین مسابقه لیورپول موفق شد در خانه با چهار گل آرسنال را در هم بکوبد و پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

تیری آنری یکی از افراد حاضر در ورزشگاه بود که بعد از پایان بازی گفت: واقعا خجالت کشیدم که روزی در آرسنال بازی می‌کردم. در ورزشگاه مثل غریبه بودم. فکر نمی‌کردم که من سال‌ها در این تیم بازی کرده‌ام. این تیم اصلا شباهت با تیمی نداشت که سال‌ها در آن بازی کردم. متاسفانه مسئولیت پذیری در آرسنال گم شده است. باخت در فوتبال وجود دارد ولی این طور باختن اصلا در شأن تیم‌های بزرگ نیست.

او ادامه داد: متاسفانه حرفی برای گفتن ندارم. فقط یک کلمه می‌توانم بگویم که متانسب با آرسنال است، آن هم " راحتی" است. همه فکر می‌کنند که چون در آرسنال هستند راحت هستند. هم بازیکن بزرگ و هم مربی و بقیه اعضای باشگاه. روی هیچ‌کس در تیم فشار نیست که موفق شود. آلکسیس سانچس خیلی راحت و بدون فشار در زمین بازی می‌کند و اهمیتی به تیم نمی‌دهد. این طور باختن اصلا قابل قبول نیست. ما هیچ بازی خاصی از آرسنال ندیدیم و یک بازی کاملا خنثی و بی ارزش را از سوی آرسنالی‌ها شاهد بودیم. من واقعا می‌خواستم قبل از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کنم و خیلی خودم را کنترل کردم که بازی تمام شود و ورزشگاه را ترک کنم.

تیری آنری که مربی تیم ملی بلژیک است در این دیدار برای حمایت از تیم سابق خود در آنفیلد حاضر شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.