شهرکرد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم شهادت امام محمد باقر(ع) و همچنین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهیدان «رجایی و باهنر» در شهرکرد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی گرجی در جلسه برنامه‌ریزی ستاد هشتم شهریورماه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سالروز شهادت جانسوز امام محمد باقر(ع) به منظور گرامیداشت اسوه‌های خدمتگزاری و تقوا، مراسم بزرگداشتی در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم ولایتمدار برای شرکت در این مراسم افزود: این مراسم روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مدیر حوزه‌های علمیه استان سخنران و حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی مداح این مراسم خواهد بود.

گرجی با اشاره به مناسبت هشتم شهریورماه و روز جهانی مبارزه با تروریسم، خاطرنشان کرد: تبیین چهره منافقان و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی، بازشناسی اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و تبیین علل و انگیزه وقوع حادثه ۸ شهریور، بیان پیامدهای فاجعه ۸ شهریور و روشنگری برای نسل جوان از جمله اهداف ویژه برنامه‌های هفته دولت به شمار می‌رود.

وی بازشناسی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنر را از دیگر اهداف بزرگداشت هفته دولت عنوان کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر در ۳۰ روز چنان اقداماتی داشتند که همچنان در اذهان عمومی باقی مانده است و نیاز است مجددا اندیشه‌های این بزرگواران بازشناسی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری پایبندی به اصول اسلامی و انقلاب را از مهم‌ترین شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و بیان کرد: شهیدان با دفاع بی‌منت از محرومین، ساده زیستی، دقت در نحوه استفاده از بیت‌المال، مردم‌داری و مهرورزی، مقابله با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی جاودانه شدند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.