شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: عملکرد کارگزاران دولت در نظام جمهوری اسلامی باید به سمت و سوی گرایش‌های دینی برود تا که دچار آسیب های اجتماعی نشویم.

عملکرد کارگزاران دولت باید به سمت و سوی گرایش‌های دینی برود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی نکونام ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: اگر مسئولین و مدیران درگیر مسائل اجتماعی و از دستورات دین اسلام غافل شوند جامعه دچار لغزش و انحراف و آسیب خواهد شد بنابراین باید اخلاق اسلامی، ولایت مداری، معادباوری، معنوی، خداشناسی و خداترسی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی رفع مسائل و مشکلات مردم جامعه را یک امر مهم و کلیدی برشمرد و گفت: هر اقدامی در زمینه های مختلف از جمله ایجاد اشتغال،رفع بیکاری، تولید و صنعت که در دولت تحقق پیدا می‌کند باید در جامعه مشاهده و عملکرد ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت یک امر ضروری است گفت: در راستای تبیین این امر مهم در استان ها باید تلاش قابل قبولی انجام شود.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: تمرکز بر خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده شهدا سبب مستحکم شدن پایه‌های نظام انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بالابودن رأی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، آرامش قابل توجهی در سطح کشور وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عملکرد کارگزاران دولت در نظام جمهوری اسلامی باید به سمت و سوی گرایش‌های دینی برود تا که دچار آسیب های اجتماعی نشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.