بجستان- صبح دوشنبه همزمان با سراسر استان خراسان رضوی از طرحهای شهرداریهای بجستان و یونسی به مناسبت هفته دولت و به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر کشور بهره برداری شد.

بهره برداری از طرحهای شهرداری های بجستان و یونسی همزمان با سراسر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز و همزمان با سراسر استان خراسان رضوی و با حضور وزیر کشور در مرکز استان بصورت ویدئو کنفرانس از ۸ پروژه در شهر های بجستان و یونسی نیز بهره برداری شد که ۶ پروژه در شهر بجستان و ۲ پروژه در شهر یونسی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

 اکبر روحبخش حسن نژاد شهردار بجستان در این رابطه گفت: پروژه های بجستان شامل بلوار ۲۲ بهمن و میدان ۲۲ بهمن و پارک ملت و سر درب پارک ملت و آسفالت معابر و پروژه های مشارکتی مکان تجمیع صنوف مزاحم در بلوار رسالت و تجهیز زیر ساختهای جایگاه سوخت رسانی شهرداری بجستان می باشد.

وی افزود: کل اعتبارات هزینه شده در این پروژه ها در بجستان یک میلیارد و نهصد میلیون تومان می باشد که به دلیل کمبودهای جزیی برخی از آنها افتتاح رسمی نشده ولی مردم استفاده می کنند.

روحبخش گفت: اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی و اعتبارات تملک داراییهای سال گذشته بوده است.

سرکارخانم ملیحه مهربان سر پرست شهر داری شهر یونسی نیز با بیان اینکه پروژه های این شهرداری در هفته دولت که امروز رسما افتتاح می شود ۲ پروژه می باشد گفت: اعتبار هزینه شده ۴۱ میلیون تومان بوده که ۳۰ میلیون تومان برای کف سازی گلزار شهدای شهر یونسی و ۱۱ میلیون تومان برای روشنایی معابر این شهر هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.