مهران- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی مهران گفت: نیروگاه هزار مگاواتی تولید برق مهران با رویکرد کاملا صادراتی و از نوع سیکل ترکیبی است که مطالعات ژئوپلتیک منطقه انجام و نقشه کشی آن نیز به اتمام رسیده است و کار با سرعت مناسب در حال انجام است.

مهران در آستانه تحول بزرگ اقتصادی

به گزارش قدس آنلاین، مهندس « علی طاووس‌نژاد» درباره پروژه‌های کلنگ‌زنی شده در منطقه ویژه اقتصادی در هفته دولت، اظهار کرد: هتل بیمارستان 12 طبقه کاملا تخصصی مهران با هدف جذب بیمار توریست از کشور عراق در مهران با هدف اقامت توأم با آرامش همراهان بیمار،زوار اربعین و سرمایه گذاران غیربومی کلنگ‌زنی شد که در مجموع حرکت عظیمی است که توأمان به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اعتبار برآورد شده برای اتمام این پروژه 210 میلیارد تومان است که توسط شرکت سرمایه‌گذار تعهد شده است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی مهران فقط باید نیازهای آب،گاز و تلفن پروژه را تامین کند .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پروژه ایجاد نیروگاه هزار مگاواتی تولید برق را دیگر پروژه مهم در منطقه دانست و گفت: این نیروگاه با رویکرد کاملا صادراتی و از نوع سیکل ترکیبی است که مطالعات ژئوپلتیک منطقه انجام و نقشه کشی آن نیز به اتمام رسیده است و کار با سرعت مناسب در حال انجام است .

طاووس‌نژاد ادامه داد: مدت زمان اجرای این پروژه 3 سال و اعتبار مورد نیاز اتمام پروژه 1 میلیارد و 500 میلیون دلار است که تامین این مبلغ تماما توسط شرکت سرمایه گذار تضمین شده و در طول ساخت این پروژه بالغ بر 1000 کارگر مشغول به کار خواهند شد و با پایان کار حداقل 130 نفر به صورت دائم در این نیروگاه شاغل خواهند شد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.