وزیر کشور گفت: دولت یازدهم در شاخص های اصلی اقتصادی توانست رشد و عملکرد مطلوبی داشته باشد.

دولت یازدهم در شاخص های اصلی اقتصادی رشد خوبی داشت

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی اظهارکرد: تلاش زیادی در خراسان رضوی انجام شده که امیدواریم هر روز بیشتر شود. 

وی افزود: از مجلس به دلیل رای اعتماد به کابینه دوازدهم قدردانی می کنیم و امیدواریم بتوانیم به ادای تکلیف بپردازیم. 

وزیر کشور بیان کرد: دولت طی چهار سال گذشته توانست با همراهی مجلس و رهنمود های رهبر معظم انقلاب در شاخص های اصلی اقتصادی رشد داشته باشد. 

وی با اشاره به موضوع امنیت گفت: در بحث امنیت داخلی توفیقات خوبی داشتیم و در بخش امنیت افزایی نیز خوب عمل کردیم. 

وزیر کشور افزود: در راستای تامین امنیت کشورمان و کمک به مسلیمن نقش آفرینی کردیم که این حرکت نشان از قدرت و مقابله با دشمنان و تعیین کننده امنیت است. 

رحمانی فضلی با اشاره به انتخابات ۹۶ و مشارکت ۴۲ میلیون نفری ایرانیان در این حماسه سیاسی تاکید کرد: در حوزه سیاسی و آزادی‌های سیاسی، انتخابات خوب و با کمترین اشکالات را برگزار کردیم و سلامت انتخابات را شاهد بودیم. 

وی با بیان اینکه دومین اولویت ما بعد از اقتصاد مقاومتی آسیب‌های اجتماعی است که با تاکیدات رهبر معظم انقلاب این مهم در چند سال اخیر مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است گفت: در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی حرکت‌های خوبی ایجاد شده است و در این خصوص  تقسیم وظایف صورت گرفته است. 

وزیر کشور با بیان اینکه دولت دوازدهم با کوله باری از تجربه و مطالبات باید به مردم پاسخ بدهد ابراز کرد: همچنین این دولت بداند که به عنوان تسهیل کننده و بستر ساز است و نقش اصلی را باید مردم ایفا و همه دستگاه‌های حاکمیتی در این مسیر حمایت لازم را داشته باشند. 

وی تاکید کرد: مجلس در بستر سازی و قوانین بودجه و برنامه موثر است و در راس همه این‌ها رهنمود های رهبر معظم انقلاب راهگشا خواهد بود و در مجموع همه ما یک رسالت خطیر که ایجاد کشوری رو به پیشرفت در تمامی زمینه‌ها است، به دوش داریم. 

رحمانی فضلی با تاکید به اینکه اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی ما است گفت: اقتصاد مقاومتی از تمامی وجوه موثر است؛ از حیث اعتقادی به باورهای دینی ما کمک می‌کند و کشوری که نتواند مشکلات خود را حل کند نمی‌تواند در این حوزه ورود پیدا کند. 

وی ادامه داد: از حوزه امنیت، اقتصاد از مولفه‌های اصلی است و درجه استقلال کشورها با درجه اقتصادی آن‌ها ارتباط دارد. 

وزیر کشور با بیان‌اینکه دین وقتی وارد عرصه سیاسی می‌شود دیگر کشورها با آن مشکل‌دار می‌شوند گفت: دعوای آن‌ها با دین بخاطر نفس دین نیست بلکه بخاطر اثر گذاری آن است‌. 

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی که در عرصه‌های اجتماعی و علمی تاثیر گذار است تصریح کرد: از نظر علمی و اجتماعی اقتصاد مقاومتی پذیرفته شده است و اولویت اقتصاد مقاومتی را برای ما مهم ‌جلوه می دهد. 

رحمانی تاکید کرد: در دولت دوازدهم این مسئله باید به صورت کامل پیش رود و بقیه بخش ها با این هماهنگ باشد اگر نتوانیم  تقاضا برای تولید ایجاد کنیم دچار رکود می‌شویم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.