سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی در واکنش به انتقادات اخیر کی روش گفت: بهتر است او درمان شود.

حمله عجیب سرمربی کره جنوبی به کی روش/ بهتر است سرمربی ایران درمان شود!

به گزارش قدس آنلاین، شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه شرایط و امکانات خوبی در اختیار تیم ملی ایران قرار نگرفته است، اظهارداشت: ما هم سال گذشته وقتی به ایران سفر کردیم شرایط سختی داشتیم و بسیار رنج بردیم. به هر حال فکر نمی‌کنم اینقدر امکانات و شرایط بد باشد. 

وی در خصوص سئوال خبرنگار کره‌ای مبنی بر اینکه آیا از اظهارات کارلوس کی‌روش ناراحت هستید یا خیر، گفت: بهتر است کی‌روش درمان شود. آیا به نظر شما کی‌روش درمان شده است که این اظهارنظرها را می‌کند؟! وقتی در ایران بودیم با ما رفتار خوبی نشد. من فکر می‌کنم بهترین کارها و بهترین‌ها را در کره مهیا کردیم. شاید بهترین‌ها از بهترین‌های کره نیست.

وی در ادامه افزود: این خانه فوتبال کره جنوبی جام جهانی برگزار شده است و در واقع سالن بیس‌بال نیست. این اتفاقاتی که در اینجا افتاد با اتفاقاتی که در ایران برای تیم ما افتاد قابل مقایسه نیست ما سفر بسیار سختی داشتیم. 

سرمربی تیم ملی کره جنوبی در پاسخ به اظهارنظر خبرنگار این کشور مبنی بر اظهارات بد کارلوس کی‌روش نسبت به کره جنوبی اظهارداشت: به نظرم کی‌روش می‌خواهد جنگ روانی راه بیاندازد و او یک شخصیتی دارد که امیدوارم درمان شود. به نظرم با توجه به اینکه کی‌روش نتایج خوبی در ایران گرفته اما حرف‌هایی که می‌زند با نتایجش کاملاً متضاد است و من نمی‌توانم به رفتارهای کی‌روش و صحبت‌هایی که انجام می‌دهد ادامه بدهم و در موردش حرف بزنم. می‌دانم می‌خواهد یک جنگ روانی راه بیاندازد و مجبور نیستم که در موردش حرف بزنم.

وی در خصوص بازی روز پنجشنبه مقابل تیم فوتبال ایران اظهارداشت: به هر حال ایران از قبل صعودش را مسجل کرده و بدون استرس بازی می‌کند. من فکر می‌کنم اگر بتوانیم صعود کنیم و بلیت جام جهانی را بگیریم مثل سرمربی تیم ایران می‌توانم راحت‌تر صحبت کنم و راحت‌تر فوتبال بازی کنیم. اگر هواداران ورزشگاه را روز پنجشنبه پر کنند نشان می‌دهیم که چقدر تیم کره جنوبی قدرتمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.