تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مدیران ما دارای تجربه و دانش ارزشمندی هستند که باید از این ظرفیت در زمینه رشد اقتصادی و پیاده‌سازی دولت اسلامی استفاده کرد گفت: نگاه مطلق در کشور باید "خدمت به مردم" باشد.

نگاه مطلق در کشور باید "خدمت به مردم" باشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در شورای اداری استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در نظام مدیریتی امروز کارآمدترین نظام، نظام "خود کنترلی" است.

وی افزود: اکنون که در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و این انقلاب تبدیل به یک جوان برومند شده باید در این راه برای ایجاد تمدن اسلامی دولت تراز اسلامی داشته باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: مدیران ما دارای تجربه و دانش ارزشمندی هستند که باید از این ظرفیت در زمینه رشد اقتصادی و پیاده‌سازی دولت اسلامی استفاده کرد.

‌رئیسی با اشاره به مشکلات استان خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی کار اقتصادی جهشی نیاز است و با شیب ملایم نمی‌شود کار اقتصادی کرد. 

وی اظهار داشت: با تمام مشکلات و محرومیتی که در این استان قرار دارد اما پایین‌ترین نرخ جرم و جنایت را در این استان داریم که این موضوع نشأت گرفته از فرهنگ غنی مردم این منطقه دارد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نگاه به مردم به عنوان ولی نعمتان نه در شعار بلکه باید در عمل اجرا شود.

‌رئیسی افزود: مردم خراسان جنوبی مردمانی با اعتقاد، مخلص و توانمند هستند که قهر طبیعت و خشکسالی مشکلاتی برای مردم این خطه به وجود آورده است و یکی از بزرگترین افتخاراتی که نصیب مدیران شده خدمت به این مردم است و در این حوزه باید تلاش شود تا رشد تعالی و گره‌گشایی از مشکلات را دربرنامه خود داشته باشند.

وی بیان کرد: در اداره کشور نگاه مطلق باید "خدمت به مردم" باشد که بالاترین آن کمک به قدرت خرید محرومین و رشد اقتصادی خانواده‌های نیازمند است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: مشکلاتی که امروزه کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند شامل نظام پولی، بازنشستگی و اقتصادی است و با توانمندی‌های درونی این مشکلات قابل حل است چون این مشکلات بزرگتر از جنگ تحمیلی نیست و این توانایی در درون کشور به ویژه نسل جوان و فرهیخته وجود دارد که باید به خوبی به کار گرفته شود.

‌رئیسی خاطرنشان کرد: تولید ثروت و سرمایه در کشور باید به ارزش تبدیل شود و با توجه به خشکسالی‌هایی که در استان است باید ظرفیت‌های استان را مانند سنگ، معادن و محصولات استراتژیک شناسایی شده و در جهت توسعه و رشد اقتصادی استان تلاش شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.