تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه باید ولایت مدار باشیم نه ولایت شعار گفت: امروزه آثار انقلاب اسلامی در جای جای دنیا آشکار است.

ولایتمدار باشیم نه ولایت شعار/آثار انقلاب در دنیا مشهود است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در جمع مردم بیرجند بیان کرد: هیچ امری بعد از توحید به امام شناسی و حجت شناسی مورد تاکید دین نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید امام و حجت خدا را بشناسیم، اظهار کرد: کسی که در امر شناخت حجت خدا کوتاهی کند، مورد نکوهش اولیای دین و خداوند متعال است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: اگر کسی امام و پیشوا را نشناسد درونش جاهلی است و کسی که از تعقل برخوردار نباشد، با دیگر موجودات عالم فرقی ندارد.

وی اظهار کرد: کسانی که در مقابل امام علی(ع) و امام حسین(ع) صف ارایی کردند، کفار نبودند بلکه کسانی بودند که مقام ولایت امام را نشناختند.

وی با بیان اینکه نظام استکباری می‌خواهد با استفاده از ماهواره و دستگاه‌های ارتباطی جمعی، در شما القا کند که توانایی ندارید، افزود : نپذیرفتن جهل رمز موفقیت این نظام است.

وی با بیان اینکه اصل ارزش مبارزه با ظلم در همه سیره امامان موج می زند، گفت: امروزه امامان از ما می‌خواهند که با ظلم مبارزه کرده و جهل زدایی کنیم.

وی با بیان اینکه بیداری ملت به برکت امتداد جریان عاشورا و خون شهدا است، اظهار کرد: شهدا با خون خود جهل زدایی کردند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: امام با وجود خون شهدا توانست انسان‌ها را بیدار کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید دشمن ستیزی کنیم، بیان کرد: نباید اجازه دهیم فساد مطلقاً در جامعه شکل گیرد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروزه آثار انقلاب اسلامی و آموزه‌های امام باقر(ع) در جای جای دنیا آشکار است، گفت: باید ولایت مدار باشیم نه اینکه ولایت شعار باشیم.

وی با اشاره به شهادت شهید حججی بیان کرد: افرادی مانند این شهید بزرگوار ولایت مدار هستند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: شهید حججی حجتی از سوی خدا بود که باید الگو قرار گیرد.

وی اظهار کرد: این مردم آنچه در دست دارند برای دفاع از نظام در کف اخلاص می‌گذارند و به همین سبب توجه دشمن را جلب می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.