بیرجند- تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه باید دشمن ستیزی کنیم و اجازه ندهیم فساد مطلق در جامعه شکل گیرد گفت: نظام استکباری می خواهد با استفاده از ماهواره و دستگاه های ارتباطی جمعی در مردم القا کند که ملت ما توانایی ندارد.

اجازه شکل گیری فساد مطلق را به دشمنان ندهیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در جمع مردم بیرجند ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) با اشاره به شهادت شهید حججی اظهار داشت: شهید حججی حجتی از سوی خدا بود که باید الگو قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این مردم آنچه در دست دارند برای دفاع از نظام در کف اخلاص می گذارند بیان کرد: همین امر سبب توجه دشمن را جلب می شود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه بیداری ملت به برکت امتداد جریان عاشورا و خون شهدا است تصریح کرد: زیرا شهدا با خون خود جهل زدایی کرده و می کنند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه امام با وجود خون شهدا توانست انسان ها را بیدار کنید یادآور شد: باید دشمن ستیزی کنیم و نباید اجازه دهیم فساد مطلق در جامعه شکل گیرد.

وی تصریح کرد: امروزه آثار انقلاب اسلامی و آموزه های امام باقر(ع) در جای جای دنیا آشکار است بنابراین باید «ولایت مدار» باشیم نه اینکه «ولایت شعار» باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه هیچ امری بعد از توحید به امام شناسی و حجت شناسی مورد تاکید دین نیست گفت: باید امام و حجت خدا را بشناسیم زیرا کسی که در امر شناخت حجت خدا کوتاهی کند مورد نکوهش اولیای دین و خداوند متعال است.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه اگر کسی امام و پیشوا را نشناسد درونش جاهلی است و کسی که از تعقل برخوردار نباشد با دیگر موجودات عالم فرقی ندارد افزود: کسانی که در مقابل امام علی(ع) و امام حسین(ع) صف آرایی کردند کفار نبودند بلکه کسانی بودند که مقام ولایت امام را نشناختند.

وی با بیان اینکه نظام استکباری می خواهد با استفاده از ماهواره و دستگاه های ارتباطی جمعی در شما القا کند که توانایی ندارید تصریح کرد: پذیرفتن جهل، رمز موفقیت نظام استکباری است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت:  اصل ارزش مبارزه با ظلم در همه سیره امامان موج می زند٬.

حجت الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: امروزه امامان از ما می خواهند که با ظلم مبارزه کرده و جهل زدایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.