شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره برداری از بیمارستان های شهرکرد، بروجن و لردگان به ترتیب ۲۶۰، ۲۲۰، ۱۶۰ تخت به بیمارستان های سطح استان اضافه خواهد شد.

۶۴۰ تخت به بیمارستان های سطح چهارمحال و بختیاری اضافه خواهد شد

به گزارش خبرنگار آنلاین، قاسم سلیمانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پنج هزار میلیارد تومان به منابع یارانه ای و زیرساختی تخصیص یافته که سهم چهارمحال و بختیاری ۲۱ و ۴ دهم درصد به ارزش ۱۶۰ میلیارد تومان است.

وی در ادامه افزود: با توجه به فقر و مشکلات مالی اقشار ضعیف طرح تحول سلامت اجرا شد که در چهارمحال و بختیاری اقدامات خوبی از جمله صدور بیمه سلامت در سطح استان می باشد و همچنین حق بیمه برای بیماران روستایی دو درصد و بیماران شهری سه درصد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سند توسعه روستایی مورد بررسی قرار گرفته و در حال تدوین نهایی است و همچنین صنایع تبدیلی، بسته بندی، اشتغالزایی و کشاورزی و غیره از برنامه های این سند به شمار می روند و همچنین با اجرایی شدن سند اشتغال نرخ بیکاری کاهش و اشتغال افزایش پیدا خواهد کرد.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه سند آمایش سرزمین یک سند مادر است خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در مسیر اجرایی شدن این سند وجود داشت با تلاش های زیاد در دولت تدبیر و امید ۸۰ درصد این سند تکمیل که تا آخر شهریور ماه با در برداشتن برنامه هایی از جمله موقعیت های جغرافیایی، کمبودها، ظرفیت ها آماده خواهد شد.

وی با اشاره به وجود یک هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با بهره برداری از بیمارستان های شهرکرد، بروجن و لردگان به ترتیب ۲۶۰، ۲۲۰، ۱۶۰ تخت به بیمارستان های سطح استان اضافه خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۰ درصد واگذاری زمین به شهرداری های استان را احیا کردیم و همچنین آبرسانی ۴۰ روستا در دست اجرا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.