شهرکرد- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری ۲۱ میلیارد از مطالبات شهرداری ها از طریق اوراق مالی در اختیار شهرداری ها قرار گرفت.

۲۱ میلیارد از مطالبات شهرداری ها پرداخت شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گودرز امیری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت یازدهم ۵ هزار میلیارد تومان پروژه بهره برداری و کلنگ زنی شد که از این مجموع سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر و هفته دولت انجام شده است.

وی در ادامه افزود: در دولت تدبیر و امید ماشین آلاتی که در اختیار دهیاری ها قرار گرفته از ۷۲ دستگاه به ۱۲۵ دستگاه افرایش یافته و همچنین با مشارکت مردم آزادسازی معابر حدود یک میلیون متر مربع آسفالت شد.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح های هادی توسط بنیاد مسکن در دولت دهم ۱۷ و ۴ دهم میلیارد بود که در دولت یازدهم به ۴۴ میلیارد افزایش پیدا کرده است.

امیری با اشاره به تهیه و بازنگری طرح های هادی افزود: ۹۰۰ میلیون تومان در دولت دهم و چهار میلیارد تومان در دولت یازدهم بوده است.

 وی گفت: در حوزه مدیریت شهری اعتبارات توزیع شده بین شهرداری ها در دولت دهم ۶۴ میلیارد تومان بوده که در دولت یازدهم به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: عملیات کلنگ زنی و اجرایی فناوران دو در شهرستان شهرکرد شروع و همچنین ۳۰۰ میلیارد اراضی سهم شهرداری نزد راه و شهرسازی از سال ۷۱ باید پرداخت میشد، محقق شد.

امیری افزود: در سال جاری ۲۱ میلیارد از مطالبات شهرداری ها از طریق اوراق مالی در اختیار شهرداری ها قرار گرفت.

وی با اشاره به حوزه حمل و نقل راه و شهرسازی افزود: ۵۶ دوربین ثبت تخلفات و نظارت به بهره برداری رسید.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت در دولت یازدهم  به ۹۰۰ کیلومتر افزایش و همچنین راه های روستای در دولت یازدهم به ۴۰۰ کیلومتر ارتقا یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.