شهرکرد-مدیر کل صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در فاز یک فولادسفیددشت برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده و همچنین فاز دوم این فولاد ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فاز دوم فولادسفیددشت ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید نعیم امامی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در فاز یک فولادسفیددشت برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده و همچنین فاز دوم این فولاد ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه افزود: چادر مشکی حجاب پس از ۲۰ سال در سال گذشته با توان تولید ۱۰ میلیون متر مربع چادر مشکی که به واحدهای دیگر این کارخانه نیز مجوز داده شده که به زودی عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در دولت یازدهم، استان به بزرگ ترین قطب تولید ورق های گالوانیزه با راه اندازی کاخانه ورق تاراز با ظرفیت بیش از ۳۰۰ هزار تن که ظرفیت استان را به ۷۰۰ هزار تن افزایش داد.

امامی خاطر نشان کرد: شهرک آب معدنی شهرستان کوهرنگ به عنوان تنها شهرک آب معدنی کشور در این دولت به بهره برداری رسید و همچنین با کیفیت ترین آب معدنی دنیا در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.