۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 559131

یزد- رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد گفت: ماموران انتظامی ضمن بازدید از ۱۴۶ واحد پوشاک فروشی در سطح شهر یزد ۲۸ واحد صنفی متخلف را پلمپ و برای ۳۵ واحد دیگر نیز اخطار صادر کردند.

۲۸پوشاک فروشی متخلف در یزد پلمپ شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا رضایی با بیان این خبر اظهار داشت: طرح بازدید از واحدهای صنفی پوشاک فروشی به مدت سه روز در سطح شهر یزد به مرحله اجرا درآمد و ماموران اداره نظارت بر اماکن این پلیس در راستای اجرای این طرح از ۱۴۶ واحد صنفی پوشاک فروشی بازدید به عمل آورده و ۲۸ واحد صنفی متخلف را به علت نداشتن پروانه کسب پلمپ کردند.

وی افزود: همچنین در این بازدیدها از تعداد ۲۸ نفر از متصدیان یا شاغلین واحدهای صنفی به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی، رعایت نکردن شئونات اسلامی، استفاده از مانکن غیرمتعارف و ... تعهد اخذ شد.

رضایی تصریح کرد: در این طرح ۳۵ واحد صنفی نیز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات مورد اخطار قرار گرفته و به اصناف معرفی شدند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: در مدت اجرای طرح به کلیه متصدیان واحدهای صنفی در خصوص رعایت شئونات اسلامی، عدم توزیع و فروش پوشاکی که الگوبرداری از فرهنگ غرب باشد، تذکر و آموزش های لازم داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.