ساری- تله فیلم «آسمان هشتم» با بازی هنرمندان مازندرانی در مشهد مقدس پایان یافت.

فیلمبرداری تله فیلم «آسمان هشتم» در مشهد پایان یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گارگردان تله فیلم «آسمان هشتم» در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: این تله فیلم روایت داستان جوانی به نام طاهر است که در گذر از یک عشق زمینی به یک عشق آسمانی می رسد و تحولات معنوی در او ایجاد می شود.

علی رضا صبوری با اشاره به اینکه آسمان هشتم داستان ارادت مردم مازندران به آقا علی ابن موسی الرضا(ع) است افزود: در مسیر کار، تولید سخت و دشواری داشتیم. پراکندگی لوکیش ها در استان مازندران و تصویربرداری سی درصد کار در مشهد مقدس با توجه به هزینه های شخصی، دشوار بود.

وی با اشاره به اینکه با تمامی مشکلات از کیفیت فیلم راضی هستم و مطمئنم به دل مخاطبان نیز خواهد نشست، اضافه کرد: مردم ولایت دوست ایران از سفر به مشهد الرضا و زیارت آن امام همام خاطرات فراموش نشدنی بسیاری دارند.

گارگردان تله فیلم «آسمان هشتم» با بیان اینکه این فیلم بخشی از این خاطرات، معجزات و کرامات شاه خراسان را روایت می‌کند، یادآور شد: تدوین فیلم مدتی است که توسط یاسر یمینی آغاز شده است و تلاش داریم تا آبان ماه به پخش برسد.

صبوری عوامل اجرایی این تله فیلم را اینگونه معرفی کرد:

نویسنده: حسن شمس آبادی (با تشکر از ایرج فلاح)، کارگردان: علی رضا صبوری، مدیر تصویربرداری: عباس کیایی، صدابردار فاز اول شمال: داود قلی پور، فاز دوم مشهد: محمد سیفی، گریم فاز اول شمال: توران بخشیان، فاز دوم مشهد: مریم رستگار.

وی سرمایه ‌گذاران را حسین اصانلو، علی رضا صبوری و سید رضا قادری اعلام و گفت: تهیه کنندگان نیز خانه فیلم و عکس طبری می باشند.

گارگردان تله فیلم «آسمان هشتم» بازیگران این مجموعه را حسین اصانلو، گلنار باپیوردی، فاطمه نیکخواه، هوشنگ رضایی، حسین توهمی، غلامرضا بامتی، رضا قربانی وصالح جعفرزاده اعلام کرد و افزود: تله فیلم «آسمان هشتم» قرار است در پایان ایام محرم و صفر امسال و در شب شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) از یکی از شبکه های سراسری پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.