اسپانسر سازمان لیگ که به مدت دو فصل تبلیغات محیطی را برعهده داشت تاکید کرد برای پرداخت مطالبات فوتبال، خود را تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می دادند.

با تبعیت از قوانین ایران همه مطالبات فوتبال را می دهیم

به گزارش قدس آنلاین، در توضیح این شرکت آمده است: « پس از انتشار اسناد مربوط به شکایت سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از شرکت ایران نوین که به خاطر قرارداد همکاری دو ساله صورت گرفته بود ، این شرکت توضیحاتی را در جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی ارائه نمود:

شرکت پرسابقه ایران نوین با نزدیک به سه دهه کار معتبر  در عرصه تبلیغات  داخلی و بین المللی و یکی از بزرگترین طرف‌های قرارداد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شهرداری های سراسر کشور ، آمادگی خود را برای تسویه  مطالبات سازمان لیگ از مدتها قبل اعلام داشته بود.

این شرکت در قرارداد دو ساله خود با سازمان لیگ به کلیه تعهداتش برای سال اول عمل کرده که اسناد و مدارک تسویه حساب آن نیز موجود است. ضمن اینکه  برای سال دوم پس از پرداخت بخشی از مطالبات، چندین مرتبه با اسناد نقدی به سازمان لیگ مراجعه و برای مابقی نیز املاکی که از سوی صاحبان آگهی که  بابت هزینه حضورشان در تبلیغات محیطی فوتبال ایران ارائه شده و از سوی کارشناسان رسمی دادگستری قیمت گذاری شده بود را به مسئولان سازمان لیگ ارائه نمود، اما از سوی آنها پذیرفته نشد.

با وجود بارها اعلام آمادگی ایران نوین برای تسویه حساب، سازمان لیگ ضمن نپذیرفتن پیشنهادات این شرکت تاکید و اصرار به طی شدن مراحل و روال قانونی پرونده در مراجع ذی‌صلاح داشت. به همین جهت این شرکت مکاتبات خود با سازمان لیگ به همراه مستندات املاک و تعهدات پرداخت مابقی بدهی به صورت نقدی را تقدیم شعبه ۸۷ دادگاه صدر کرد.

شرکت ایران نوین تاکید می کند برای پرداخت مطالبات سازمان لیگ خود را تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می داند . چنانکه  تاکنون نیز در  قراردادهای قانونی به مراتب بزرگتر ،  با سازمانهای دولتی و خصوصی به تعهدات خود به طور تمام و کمال عمل نموده و همین موضوع باعث ماندگاری این شرکت در طی ۲۸ سال فعالیت مستمر شده است. همچنان ایمان داریم که با رسیدگی مراجع ذی‌صلاح از این آزمون نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.