یکی از رسانه ها عنوان کرده که علیرضا منصوریان برخی لیدرها را از حضور در تمرینات محروم کرده است.

تصمیم عجیب منصوریان در مورد لیردهای استقلال و واکنش یک رقیب سنتی

به گزارش قدس آنلاین، بنابر اعلام برخی رسانه ها لیدرهای استقلال با دستور منصوریان از حضور در تمرینات محروم شده اند. از سوی دیگر مدیر کانون هواداران این باشگاه ضمن عذرخواهی از لیدرها اعلام کرد این تصمیم وی بوده و در این میان  یک لیدر استقلال پست توهین امیزی علیه هواداران منتشر کرده است.

روزنامه پیروزی در این مورد نوشت: حالا شاهد محرومیت لیدرها از حضور در تمرین هستیم.آن هم در روزهایی که هواداران معترض به منصوریان را برخی لیدرها به باد کتک گرفتند. باید دید محرومیت لیدرها از حضور در تمرینات به دستور منصوریان بوده، کانون هواداران، یا هیات مدیره در جلسه دیروز؟!اخبار دریافتی خبرنگار پیروزی دیلی حکایت از ان دارد که این تصمیم قاطع و خوب را هیات مدیره در روزهای بد استقلال گرفته نه این و نه آن.

طی روزهای اخیر رسانه ها کتک خوردن هواداران از سوی لیدرها را محصول بها دادن بیش از حد سرمربی استقلال به لیدرها و عدم مدیریت صحیح لیدرها دانسته اند.

طی این مدت که منصوریان سرمربی استقلال بوده برخی رسانه ها با انتشار تصاویری از املت درست کردن لیدرها در کنار زمین تا حضورشان در اتومبیل منصوریان  به هنگام بازگشت از تمرینات و یا ساندویچ خوردن شان در رستوران سرمربی به انتقاد از منصوریان پرداخته اند و حال باید دید واکنش منصوریان به این محرومیت چیست.مصلحتی هم که شده موافق است یا مخالف و یا.....

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.