۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 559187

ساری- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با مسولان استانی و شهرستانی، طرح های آبرسانی به شهر آلاشت و مسکن مهر شیرگاه به بهره برداری رسید.

آب به شهر آلاشت مازندران رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران در آیین افتتاح طرح آبرسانی به شهر آلاشت، گفت: مردم این شهر در ایام تعطیل و همزمان با ورود مسافر با مشکل افت فشارآب مواجه بودند که حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۷ لیتر در ثانیه در دستور کار قرار گرفت.

ذاکری ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف و استفاده بهینه از آب در ایام گرم سال افزود: میزان بارندگی در مازندران نسبت به سالهای گذشته کاهش چشمگیری داشت که این مساله، کاهش سطح آب در سفره های آب زیرزمینی، رودخانه ها و چشمه ها را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه مشترکین باید از مصارف غیر ضروری پرهیز تا سایر مردم از نعمت آب برخوردار شوند، تاکید کرد: آب سرایه ملی است آن را نباید هدر داد.

همچنین نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به شهر آلاشت در کمتر از ۲ ماه اظهار کرد:  ۹۰۰ خانوار  از مزایای این طرح برخوردار شدند.

ادیانی با قدردانی از تلاشهای کارکنان شرکت آب  و فاضلاب شهری استان، تاکید کرد: با توجه به کمبود آب در کشور، مشترکین باید الگوی مصرف را اصلاح کنند.

ضمنا معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران در مراسم افتتاح طرح آبرسانی به مسکن مهر شیرگاه، به وجود ۷۲۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در این استان اشاره و تصریح کرد: ۱۴۰۰ کیلومتر از شبکه آبرسانی استان فرسوده است  که برای اصلاح آن به اعتبارات نیاز داریم.

لطفی از سرمایه گذاری ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی آب وفاضلاب در بخش مسکن مهر طی ۸ سال اخیر در مازندران خبر داد و افزود: ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در سال جاری هزینه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.