بیرجند- همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضورجمعی از مسئولان پارکینگ طبقاتی شهرداری بیرجند با اعتباری بالغ بر۱۸ میلیارد و۹۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

پارکینگ طبقاتی شهرداری بیرجند به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرپرست شهرداری بیرجند درآئین افتتاح این پارکینگ اظهار داشت: این پارکینگ طبقاتی درآن ۱۵۰ خودرو جای می گیرد ودرخیابان منتظری بیرجند واقع شده است.

وی افزود: این پارکینگ دومین پارکینگ طبقاتی شهرستان است که در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیربنای ۳ هزار و ۱۵۰ مترمربع در دو سقف ساخته شده است.

سرپرست شهرداری بیرجند هدف از اجرای این پروژه را تامین پارکینگ شهروندان در بافت مرکزی و بازار بیرجند عنوان کرد و بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه این پروژه در بافت تاریخی شهر بیرجند قرار دارد برای هماهنگی با بافت تاریخی و فرهنگی و معماری محیط در نماسازی پروژه از آجر سنتی استفاده شده است.

خانزاد با بیان اینکه ۶ دستگاه مینی‌بوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیون تومان برای حمل و نقل شهری خریداری شده است افزود: ۳۰ دستگاه ایستگاه اتوبوس مکانیزه نیز خریداری شده که تا مهرماه جاری در سطح شهر نصب می‌شود.

وی از خرید ۱۸ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها تا پایان شهریورماه وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شوند.

سرپرست شهرداری بیرجنداز افتتاح مجتمع فرهنگی رفاهی القورات در زمینی به مساحت ۱۲ هزار هکتار با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال نیز خبر داد و تصریح کرد: فاز دو و سه این مجتمع که شامل مغازه و نمایشگاه‌های عرصه محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی بخش القورات است  ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی از احداث باغ پرندگان در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع در پارک جنگلی بیرجند خبر داد و خاطرنشان‌ کرد: در حال حاضر این پروژه بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست شهرداری بیرجند گفت: احداث پارک وصال در بلوار شعبانیه به مساحت ۱۰ هزارا مترمربع و بهسازی پارک آزادی در حال انجام است.

خانزاد روکش آسفالت خیابان‌های نواب ۲، نواب ۴، نواب ۵، روکش آسفالت زمین ورزشی پارک توحید، خیابان شهید حکمت، میدان قدس، خیابان شهید فهمیده، خیابان مصطفی خمینی، جدول گذاری و آسفالت خیابان ولایت و نصب و راه‌اندازی دوربین ثبت تخلف در بلوار پیامبراعظم(ص) را  از جمله اقدامات شهرداری در هفته دولت عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.