شهرکرد-رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در هفته دولت ۱۷ پروژه کشاورزی در شهرستان بروجن با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ هزار و ۱۸۲ میلیون ریال بهره برداری شد.

۱۷ پروژه با اعتبار ۱۰۶ هزار میلیون ریال در شهرستان بروجن به بهره برداری رسید

ذبیح الله غریب در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار داشت: امسال در هفته دولت ۱۷ پروژه کشاورزی در شهرستان بروجن با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ هزار و ۱۸۲ میلیون ریال بهره برداری که از این مجموع ۴۱ هزار و ۶۶۸ میلیون ریال از سوی دولت، ۴۵ هزار و ۷۶۰ میلیون ریال از سوی متقاضی، ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق تسهیلات بانکی و ۲۵۴ میلیون ریال از محل سایر تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن پروژه کشاورزی در شهرستان بروجن ۶۰۸ خانوار و ۱۷ روستا بهره مند و همچنین برای ۱۵۴ نفر به صورت غیرمستقیم و ۱۹۷ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح پروژه های کشاورزی در شهرستان فارسان تصریح کرد: در شهرستان فارسان هفت پروژه کشاورزی با مبلغ ۱۷ هزار و ۱۱۱ افتتاح خواهند رسید.

غریب در ادامه تاکید کرد: با اجرایی شدن پروژه های فارسان ۱۸ خانوار و همچنین هفت روستا بهره مند و برای ۳۱ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت در شهرستان لردگان ۱۰ پروژه در بخش کشاورزی افتتاح می‌شود عنوان کرد: این طرح های کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۳ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال بهره برداری که برای ۲۲ نفر مستقیم و ۱۴ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با به بهره برداری رسیدن پروژه های شهرستان لردگان ۳۶۱ نفر مشغول به کار و ۱۵ روستا بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.