اهواز_مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: از مردم خواستاریم که از شرکت آب و فاضلاب اهواز انشعاب مجاز دریافت و سهم مشارکت خود را افزایش دهند. همچنین از انشعابات غیرمجاز آب استفاده نکنند.

مردم از انشعابات غیرمجاز آب استفاده نکنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فردوس کریمی شامگاه سه شنبه در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه هفته دولت در اهواز، با بیان اینکه شهر اهواز با توجه به جمعیتی که دارد، به نسبت شرایطی که باید داشته باشد، وضعیتش مناسب نیست، اظهار کرد: اگر اهواز را به عنوان یک بیمار قلمداد کنیم، باید گفت که خیلی دیر به داد این بیمار رسیدند و نباید در این لحظه چنین وضعیتی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: برای بحث آب و فاضلاب اهواز نیز  ۸۶۰ میلیارد تومان در این بخش مصوب شده است تا بتوانیم فاضلاب کل شهر اهواز را به تصفیه‌خانه‌های شرق و غرب اهواز منتقل کرد.

 کریمی با اشاره به سفر دولت در سال گذشته به استان بیان کرد: برای مشکلات آب و فاضلاب در اهواز ۸۶۰ میلیارد تومان در این بخش مصوب شد که این اعتبار در بخش فاضلاب برای یک دوره سه ساله پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در بخش آب نیز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از سه درصد صادرات نفت و گاز پیش‌بینی شده است که اگر محقق شود در بحث اصلاحات شبکه آب استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز  درادامه به برنامه‌های آینده این شرکت اشاره کرد و اظهار کرد: برنامه‌های این شرکت در قالب میان مدت، کوتاه مدت و بلندمدت تدوین شده است. همچنین برنامه کوتاه مدت شرکت آبفا اهواز استفاده از تصفیه‌خانه گروه ملی است که از اردیبهشت ماه حدود  ۱۰ هزار مترمکعب از ظرفیت آن برای جنوب اهواز در حال استفاده است.

کریمی  در پاسخ به این سئوال که برای وضعیت فشار آب در اهواز چه برنامه دارید عنوان کرد: برای افزایش فشار آب در شرق اهواز، طرح اجرای خط انتقال ۷۵۰ میلیمتری که حدود ۵ کیلومتر طول دارد، از تصفیه‌خانه شماره یک ملی راه به سمت ارتفاعات حصیرآباد به وسیله مخازنی که سال‌ها بلااستفاده بوده در حال اجرایی شدن است.

کریمی اظهار کرد: ۴۰ درصد کل پساب‌های استان در ۵ نقطه وارد رودخانه کارون می‌شود که برای مهار این مساله تا پایان سال برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

وی در پایان خواستار عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز از سوی مردم شد و افزود: مردم از شرکت آب و فاضلاب اهواز انشعاب مجاز دریافت کنند و سهم مشارکت خود را افزایش دهند. همچنین هیچ اراده‌ای در راستای کنترل این مساله وجود ندارد و باعث افت فشار شبکه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.