سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد بازیکنانش با تمام توان خواهند جنگید تا کره جنوبی را شکست دهند.

کی روش: ما ایران هستیم و می خواهیم کره را در کشورش شکست دهیم

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از دیدار برابر کره جنوبی گفت: به همه خبرنگاران خیر مقدم می گویم. مایه خرسندی و افتخار است که در جمع شما حضور دارم. به حضور این تعداد خبرنگار تبریک می گویم. حضور تعداد زیاد خبرنگاران نشان می دهد بازی فردا بسیار مهم است و رسانه های ایرانی و کره ای به شدت به بازی فردا اهمیت می دهند. 

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: کره‌جنوبی سابقه حضور در نیمه نهایی جام جهانی را دارد. حضور پرتعداد خبرنگاران نشانه این است که کره جنوبی به چه دلیل ۸ بار به مسابقات جام جهانی راه یافته و دو بار قهرمان آسیا شده است.

کی روش در ادامه تعریف از حریف فردای ایران گفت: این تیم همچنین به نیمه نهایی جام جهانی هم راه پیدا کرده است. ما از بازی با کره یاد می‌گیریم. هربار فرصت رویارویی با کره برای ایران به دست می‌آید ما از این فرصت برای پیشرفت و یادگیری بیشتر استفاده خواهیم کرد. کره یکی از بهترین تیم های آسیاست و ما از مواجهه با این تیم چیزهای زیادی فرا خواهیم گرفت.

سرمربی تیم ملی افزود: بهترین تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم کره جنوبی را شکست دهیم. ما از این تیم شناخت کامل داریم و می دانیم تا الان یازده گل زده اند که ۹ گل آن در ۴ بازی اخیر بوده است و در تمام بازی‌های خانگی هم پیروز شده‌اند اما ما هم تیم ایران هستیم و رکوردهای خودمان را داریم.

کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارائه فوتبالی خوب و برتر کره را شکست دهیم. در واقع وظیفه داریم فردا پیروز شویم. مطمئنا کارمان آسان نیست اما به عنوان تیمی که حضورمان در جام جهانی قطعی شده، وظیفه داریم تمام سعی خود را انجام دهیم تا فردا پیروز شویم. امیدوارم پس از پیروزی در بازی فردا هواداران فوتبال ایران باشند که خوشحالی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.