شهرکرد-فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در محور ارتباطی لردگان - بروجن خبر داد .

۱۱۰ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در راستای مقابله و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر همکاران ما در پلیس مواد مخدر استان و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بروجن موفق به کشف بیش از ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند .

سردار غلامزاده تصریح کرد: پس از بررسی و انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سوداگران قصد دارند مقادیری مواد مخدر را از استان‌های شرقی به این استان انتقال و توزیع کنند که حین حمل مواد مخدر در محور لردگان – بروجن روبری کلانتری ۱۲ جانبازان بروجن شناسایی و توقیف شدند .

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق از این خودروها بیش از ۱۱۰ کیلوگرم تریاک، که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و دو متهم را نیز در این خصوص دستگیر کردند .

سردار غلامزاده در ادامه از افزایش ۹۳ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک تن و ۴۵۲کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، ۲۱ دستگاه خودرو توقیف و ۱۶ باند شناسایی و متلاشی شده است و نیز یک هزار و ۴۴۰ نفر نیز دستگیر که همراه مواد کشف شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند . 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان برخورد و مبارزه جدی با تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت باندی و خورده فروشی را از اولویت‌های کاری فرمانده انتظامی استان دانست و گفت ساماندهی معتادان که خواسته بر حق مرد استان است نیاز به اراده جمعی دارد که امیدواریم با همکاری مردم و مسئولین استان این نیز محقق شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.