یزد -در هفته دولت طی مراسمی با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، فرماندار، و تنی چند از مسئولین شهرستان ابرکوه ، بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای نعمت آباد و رضوانیه شهرستان ابرکوه با برآورد اعتباری معادل ۳۵ میلیارد ریال آغاز شد.

پروژه گازرسانی به روستاهای ابرکوه مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در تشریح این پروژه گفت: پروژه مذکور با اجرای ۵۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، ۲ عدد ایستگاه تقلیل فشار (TBS) به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت، یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) به ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت و قابلیت نصب ۴۷۰ عدد انشعاب خانگی و تجاری صورت پذیرفت.

منوچهر فلاح در رابطه با گازرسانی به روستاهای استان اظهارداشت: از میان ۵۴۲ روستای واجد شرایط گازرسانی در استان، ۳۳۴ روستا به شبکه گاز طبیعی متصل گردیده که این امر موجب بهره مندی ۷۰ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی گردیده و عملیات اجرایی گازرسانی به ۸۷ روستا در دست اجرا بوده و ۲۷ روستای دیگر نیز در مرحله آگهی فراخوان قرار دارد.

وی با اشاره به مواردی در رابطه با مصرف ایمن گاز طبیعی و لزوم مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف افزود: متقاضیان دریافت انشعاب می توانند پس از اخذ تأییدیه لوله کشی داخلی از سازمان نظام مهندسی ساختمان و تحویل مدارک مورد نیاز، نسبت به خرید امتیاز اقدام نمایند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.