خرم‌آباد- جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی کشف پرونده های بالای ۵۰۰ میلیونی قاچاق کالا گفت: تمرکز نیروی انتظامی روی باندهای بزرگ و سازمان‌یافته قاچاق است.

افزایش ۵۰ درصدی کشف قاچاق کالا/ تمرکز ناجا روی باندهای بزرگ است

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسکندر مومنی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شاخص های امنیتی در سال ۹۵ نسبت به ۹۴ و در ۵ ماهه ۹۶ نسبت به ۹۵ بهبود پیدا کرده است، اظهار داشت: امسال در حوزه قاچاق کالا ۵۰ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز ما بر روی باندهای بزرگ و سازمان یافته است، افزود: کشف پرونده های بالای ۵۰۰ میلیون قاچاق کالا بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده ناجا به مراسم پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی قرارگاه اربعین را ایجاد کرده و بستر را برای برگزاری این حماسه بزرگ فراهم کرده است.

سردار مومنی با بیان اینکه تفاوت ویژه مراسم اربعین امسال نسبت به سال گذشته این است که تحت هیچ شراطی اجازه خروج از کشور بدون مستندات قانونی از جمله گذرنامه و ویزا داده نمی شود، تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه خروج به این افراد را نمی دهیم و داشتن گذرنامه و ویزا از خطوط قرمز نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: کشور عراق هم اجازه ورود به افرادی که مستندات قانونی ندارند را نمی دهد.

افزایش ۱۰ درصدی کشف مواد مخدر

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به متلاشی شدن باندهای بزرگ و کشفیات مواد مخدر طی امسال گفت: در این زمینه نیز توفیقات خوبی داشته ایم و میزان کشفیات مواد مخدر طی سال جاری ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

سردار مومنی با بیان اینکه یکی از اولویت های ما جمع آوری معتادان خیابانی با همکاری دستگاه های دیگر است تا دیگر در سطح شهرها معتادان خیابانی و خرده فروشان را نداشته باشیم، تصریح کرد: باید در بحث مبارزه با مواد مخدر موضوع محدود کردن ورود مواد و پیشگیری در دستور کار قرار بگیرد.

وی یادآور شد: ۸۰ درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به ۵ استان حاشیه شرق کشور است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.