اهواز-در سفر دو روزه معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به خوزستان از ۸ طرح صنعتی در شهرک های صنعتی اهواز، شوش و دزفول با اعتباری بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال بهره برداری شد که در مجموع برای بیش از ١٢٠ شغل مستقیم ایجاد می کند.

۸ طرح صنعتی در استان خوزستان به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، علی یزدانی در ادامه برنامه سفر دو روزه خود در همایش بزرگداشت شهید شاخص کشور سید مهدی موسوی  که در استانداری خوزستان برگزار شد شرکت و با تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم دیدار کرد.

مهندس یزدانی با اشاره به از خودگذشتگی و نیز مردم داری شهید سید مهدی موسوی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، باید روحیه جهادی و تلاش مضاعف و بدون چشم داشت مد نظر همه مدیران و کارکنان دولت قرار بگیرد.

وی با برشمردن خدمات و از خودگذشتگی کارکنان  وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از هشت هزار ایثارگر، ۳۰۰ شهید، ۸۰۰  فرزند شهید، بیش از یک هزار و ۵۷۶ جانباز و ۲۰۰ آزاده در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تقدیم انقلاب کرده است.

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه، به شهرهای شوش، دزفول و اندیمشک سفر خواهد کرد و ضمن بازدید از شهرک های صنعتی با صنعتگران این شهرها نشستی خواهد داشت.

همچنین مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه  شهید سید مهدی موسوی به عنوان اولین شهید مدافع حرم از استان خوزستان در سال ۹۲ در نبرد با نیروهای تکفیری در سوریه  به درجه رفیع شهادت نائل آمده است گفت: ایشان به عنوان شهید شاخص کشوری در محور مقاومت در سال ۹۶ شناخته شده است.

اخلاق محمدیان افزود:  ۸ طرح صنعتی به بهره برداری رسیده در استان خوزستان در زمینه کیک و کلوچه و بیسکویت، قطعات صنعتی کارخانه ای، لوله و اتصالات «یو. پی. وی. سی» برپایه فناوری نانو، نمای ساختمان پیش ساخته از فوم پلی استایرن، کارتن و مقوا و بسته بندی ذرت علوفه ای و علوفه دام فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.