شهرکرد-مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۱ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

۱۶ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید نعیم امامی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه همزمان ۱۶ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت هشتم شهریور ماه ۱۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۱ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال بهره برداری و مابقی طرح ها تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری حدود ۵۰ طرح بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح خواهند شد که از این مجموع امروز هشتم شهریورماه ۱۶ طرح به بهره برداری رسید.

 مدیر کل صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ساخت مصنوعات چوبی، کالاهای بتونی سیمانی و گچی، درب و پنجره فولادی، آهک، لوله پی وی سی و پلی اتیلن، اسکلت و پل فولادی، فیلتر هوا و فیلتر روغن، تولید پوشاک به استثنای پوشاک خزدار ، بسته بندی حبوبات، استخراج کانه های فلز غیر آهنی، تولیدات از دانه های آسیاب شده و آمینو اسید صنعتی و کود گیاهی غنی شده از ۱۶ طرح بهره برداری شده امسال در هفته دولت هستند.

امامی خاطر نشان کرد: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سه طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری کلنگ زنی، که ارزش این طرح ها اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال انجام و زمینه اشتغال ۷۷ نفر را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: به فولادسفیددشت ۲۸۰ میلیون یورو فایناینس تختصیص داده شد که تاکنون از این مجموع حدود ۳۰ میلیون یورو جذب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.