کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی گفت: عاملان تیراندازی در یکی از روستاهای توابع شهرستان سنقر و کلیایی دستگیر شدند.

عاملان تیراندازی در شهرستان سنقر و کلیایی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غضبان احمدی‌فرد اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ شهرستان مبنی بر وقوع یک مورد درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای توابع و مجروح شدن دو نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله عوامل این انتظامی به محل مراجعه و با تلاش انجام شده و کار اطلاعاتی و تحقیقات از اهالی محل و مصدومان، بلافاصله شش نفر از عاملان درگیری شناسایی و دستگیر شدند، همچنین دو قبضه اسلحه غیرمجاز به همراه تعدادی پوکه فشنگ نیز از محل کشف شد.

احمدی‌فرد عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد موضوع درگیری مربوط به اختلافات خانوادگی بوده است که در این خصوص پرونده تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اقتدار تمام با افرادی که قصد ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در شهرستان داشته برخورد قاطع و قانونی می‌کند گفت: از همه شهروندان درخواست می کنیم جهت حل و فصل دعوی و اختلافات خود به مراجع قانونی و ذی‌صلاح مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.