عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان با اسلام آمریکایی و با اسلام آل سعودی حاکم در عربستان کاری ندارند.

استکبار جهانی با اسلام آمریکایی هیچ مشکلی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا باهنر در آیین بزرگداشت ۴۷۵ شهید ترور آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان اسلام از اسلامی که در مقابل ظالم و برای دفاع از حق مظلوم دست به قیام می زند و جهاد می کند در هراس است افزود: دشمنان از اسلام ضد استکباری در هراسند و داعش را برای نابودی اسلام به وجود آوردند.

وی با اعلام اینکه  دنیا تازه با داعش آشنا شده است اما ما از سال ۵۸ با داعشیانی که ترور می کردند، سر می بریدند و پوست می کندند آشنا بوده و هستیم اظهارداشت: داعش واژه ای نو برای جهانیان است اما ما از اوایل انقلاب با نسخه های دیگر این گروه تروریستی که مردم مظلوم را سر می بریدند، آشنا هستیم.

باهنر با تاکید بر اینکه ایران بزرگترین و سنگین ترین ترورها را به خود دیده است تا جایی که ۱۸ هزار شهید ترور تقدیم نظام شده است عنوان کرد: با وجود اینکه گروه هایی خواستار جنگ مسلحانه برای مقابله با رژیم طاغوت بودند اما امام راحل هیچ زمانی روی خوش به ترور و جنگ مسلحانه نشان ندادند.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) هیچگاه خواهان خشونت و خون ریزی نبود گفت: انقلاب ها در بسیاری از کشورها با جنگ های طولانی و کشتار فراوان به ثمر نشسته است اما امام راحل با الگوگیری از قیام عاشورا و با تکیه بر ایمان و اخلاص توده مردم توانست جمهوری اسلامی ایران را پایه گذاری کند.

باهنر افزود: با وجود تلاش غرب و شرق برای نابودی دین در آغاز قرن ۲۱، امام راحل بدون هیچ امکانات و پشتوانه مادی و با تکیه بر اخلاص و ایمان مردم نفسی دوباره به دینداری و آزادگی بخشید.

وی تصریح کرد: انقلابها در اکثر کشورها و حتی برخی کشورهای اسلامی با جنگ های طولانی داخلی به ثمر رسیده اند اما امام راحل انقلاب اسلامی ایران را با الگوگیری از قیام عاشورا و با تکیه بر ایمان و اخلاص توده مردم پایه گذاری کردند چراکه معتقد بودند خون بر اسلحه و همه قدرت های زورگو پیروز می شود.

باهنر اظهار کرد: قبل از انقلاب ابرقدرت ها، دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کرده بودند، در سویی شوروی ملحد با مکتب کمونیست و مارکسیست بود که معنویت و متافیزیک و مبدا و معاد را قبول نداشت و در سوی دیگر لیبرال دموکرات بود که انسان را آزاد می خواند که می تواند دین داشته باشد مشروط به اینکه دین مداری منافع آنها را به خطر نیندازد یعنی همان اسلام آمریکایی.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امپریالیسم و مارکسیسم که در جنگ جهانی دوم همیشه در مقابل هم بودند بعد از آن در ظاهر مخالف هم بودند اما در عمل همت شان برای نابودی دین بود تا در پایان قرن ۲۰ نامی از دین، اخلاق و انسانیت نباشد.

در این مراسم از تمبر یادبود شهید دربندی، شهید ترور در ارومیه رونمایی شد و با حضور جمعی دیگر از مسئولان استانی مجتمع ورزشی شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه در دانشگاه قاضی طباطبایی ارومیه به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم جشنواره شعری به نام ایران نیز برگزار و از مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل تسنن ارومیه به پاس حمایت از برگزاری آن قدردانی شد.

در ادامه این مراسم از تمبر ۴۷۵ شهید ترور آذربایجان غربی با محور شهید بهزاد دربندی رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.