گیلان_ فرماندار رشت در آخرین روز از هفته دولت در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ها بخش سنگر بار دیگر یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و اظهار کرد : انقلاب اسلامی مدیون مردانی بزرگ چون رجایی و باهنر است و شهیدان بهترین الگو در امر خدمت رسانی و پاسداری از انقلاب هستند.

۶۹ پروژه عمرانی در بخش سنگر به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت  با اشاره به اینکه مسئولیت و آرامشی را که اکنون ما داریم از خون پاک شهدا است گفت : جلب رضایت مردم که رضای خدا متعال را دارد از وصیت رزمندگان و شهیدان کشورمان است.
وی گفت : هفته دولت نشانگر تلاش و کوشش خادمان نظام جمهوری اسلامی به مردم شریفمان است.
شفقی افزود : در آخرین  روز از هفته دولت۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ده میلیارد و ششصد و شصت میلیون تومان در بخش سنگر به بهره برداری رسید.
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت ابراز داشت : این پروژه ها در بخش های پرورش ماهی , حوزه های راه سازی، برق، آب، بهداشت بود 
شفقی بیان داشت : توجه به اشتغال روستاییان ، جوانان و زنان سرلوحه دولت تدبیر و امید و از تاکیدات ریاست محترم جمهوری در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال است.
فرماندار شهرستان رشت ادامه داد : امسال ۲۸۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری ۲۰۹ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال در شهرستان رشت به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.