یزد- فرمانده انتظامی استان گفت: امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا رقم خورده و با وجود رشادت های این عزیزان بوده که ما در آسایش و راحتی زندگی می کنیم و ادامه راه شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره آن ها عبادت است

امنیت امروز کشور  به برکت خون شهدا است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار ایرج کاکاوند در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری ستوانیکم شهید محمد دهقان نیری  درجمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه و منزلت ارزشمند شهدا اظهارداشت: شهیدان، دلیر مردانی بودند که در پاسخ به ندای حق برای از میان بردن باطل به پیکار پرداختند و سرانجامی والا و جاویدان یافتند و یادشان تا ابد زنده و ماندگار است و ما مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی افزود: همانا آرامش و آسایش امروز ما مرهون از خودگذشتگی های مردانی است که با هدیه جان خود در راه حق، عرصه را بر زورگویان و مستکبران عالم بسته و زمینه ساز احیاء نظام اسلامی شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: شهید، برترین و بهترین جلوه هستی است و ادامه راه شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره آن ها عبادت است.

سردار کاکاوند خاطرنشان ساخت: خانواده معظم شهدا، الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند، که با تحمل سختی‌ ها و مشقت‌ های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

گفتنی است این شهید مدافع حریم امنیت در شهرستان ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان در درگیری با سارقان مسلح در سالروز تولدش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام در مرداد ماه امسال به استان سیستان و بلوچستان انتقال و در پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر مشغول به خدمت شد و دست تقدیر پروردگار برآن شد تا در روزی که وی به دنیا آمد در حالیکه گریان بود و دیگران خندان؛ از این دنیای فانی به سوی معبود خویش پرکشید از این شهید بزرگوار دو فرزند؛ پسر ۱۳ ساله و دختر یکسال و سه ماهه به یادگار مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.