تیم فوتبال الاهلی عربستان برنامه های ویژه ای برای بازی برگشت با پرسپولیس در نظر گرفته است.

برنامه های فشرده الاهلی برای دیدار برگشت مقابل پرسپولیس/ ربروف تحت فشار مدیران باشگاه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از الریاضیه، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۱ شهریور ماه الاهلی باید در امارات از پرسپولیس پذیرایی کند.

این دیدار درحالی برگزار می‌شود که جدال رفت دو تیم در عمان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

الاهلی عربستان با هدایت سرمربی اوکراینی خود تمریناتش را در غیاب ملی‌پوشانش آغاز کرده است.

روزنامه الریاضیه عربستان نوشت: سرگئی ربروف سرمربی الاهلی تاکید کرد که که تمرینات این تیم تنها یک روز به مناسبت عید قربان تعطیل خواهد بود و بعد از آن بلافاصله باید بازیکنان در تمرین شرکت کنند. او به سران باشگاه تاکید کرده است که باید تیم او چند روز قبل از بازی برابر پرسپولیس به امارات سفر کند تا بازیکنان با آب و هوای آنجا سازگار شوند.

سرمربی الاهلی همچنین از باشگاه خواسته تا یک دیدار دوستانه قبل از بازی با پرسپولیس برگزار شود. او اصرار دارد که با وجود مخالفت باشگاه با باقی ماندن ابوابونا، این بازیکن نیجریه‌ای را حفظ کند که این باعث خشم مدیران الاهلی شده است چون آنها بر این باورند که این بازیکن کیفیت لازم را برای ماندن در الاهلی ندارد اما ربروف اصرار دارد که این بازیکن نیجریه‌ای باید حفظ و به او زمان داده شود.

سرمربی اوکراینی الاهلی، این مدافع نیجریه‌ای را با وجود کیفیت پایینی که در تمرینات از خود نشان داده در فهرست تیمش برای دیدار برابر پرسپولیس قرار می‌دهد و اگر او اشتباهی در این دیدار انجام دهد به احتمال خیلی زیاد شغلش را از دست می‌دهد.

لئوناردوی برزیلی که در دیدار رفت برابر پرسپولیس هم موفق به گلزنی شد آسیب دیدگی جزئی خود را پشت سر گذاشته و مشکلی برای دیدار برابر سرخ پوشان نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.