اصفهان- در بیستمین جشنواره شهید رجایی برای چهارمین سال پیاپی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان توانست رتبه برتر در شاخص های ارزیابی عملکرد در میان دستگاههای اجرایی استان را به خود اختصاص دهد.

کسب رتبه برتر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بیستمین جشنواره شهید رجایی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان، باحضور استاندار و مدیران ارشد بیستمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با هدف تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاههای اجرایی برتر سال ۹۵ استان اصفهان برگزارشد.
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در سال ۹۵ برای چهارمین سال پیاپی موفق شد در میان ۷۲ دستگاه اجرایی رتبه برتر شاخص های عمومی در گروه شرکتها، بانک ها و بیمه ها را کسب نماید.
جشنواره شهید رجایی همه ساله به منظور شناسایی و تقدیر از تلاش گران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقا و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها با استفاده از آئین نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری در بین سازمانها، مؤسسات، شرکتهای وابسته و تابعه انجام می گیرد.
همچنین ارزیابی عملکرد به عنوان فرایندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان امری ضروری است و سازمانهایی در این فرایند موفق ترند که با استفاده از منابع انسانی سازمان کسب رضایت ارباب رجوع و توجه به بهبود مستمر کیفیت خدمات به بهترین نتایج نائل شوند.
کسب رتبه برتر شاخص های عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در سال ۹۵ در حالی حاصل شد که در سنوات اخیر مشکلات کمبود آب و نیز چالش های موجود در منابع مالی مانع از توسعه و ارتقای خدمات این شرکت به مردم در سطح استان نگردید به گونه ای که مسئولین امر تمام تلاش خود را جهت غلبه بر مشکلات به خرج داده و موفق به ارائه خدمات پایدار به مشترکین شدند همچنین در بیستمین جشنواره شهید رجایی مهندس رضا رضایی و مهندس سعید ابوطالبیان به عنوان برگزیده خدمت در سال ۹۵ در میان کارکنان ۷۲ دستگاه اجرایی استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.