۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 559686

مدافع سابق شالکه بعد از پیوستن به یوونتوس از این تیم تمجید کرد.

بندیکت هوودس بعد از پیوستن به یوونتوس چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مدیاست، بندیکت هوودس مدافع سابق شالکه با یوونتوس به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد. این بازیکن باتجربه آلمانی بسیار خوشحال است که پیراهن تیم بزرگی چون یوونتوس را بر تن کرده است.

او بعد از نهایی شدن قراردادش گفت: احساس بسیار خوبی دارم. یوونتوس برای من باشگاه بزرگی است همچنان که تورین هم شهر زیبا و جذابی است. با خدیرا قبل از پاسخ دادن به پیشنهاد یووه صحبت کردم. او به من گفت که به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهم چون از حضور در تورین لذت خواهم برد.

هوودس که جایگزین بونوچی در یوونتوس شد، ادامه داد: در روز اول حضورم در تورین هوا آفتابی است و این برای من بسیار زیبا است. روز بزرگی را در زندگی‌ام تجربه کردم. یوونتوس یکی از پنج تیم برتر اروپا است و در چند سال اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته است. نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بازیکنی مفید و تاثیر گذار باشم.

این بازیکن آلمانی درباره توانایی خود گفت: من می‌توانم در چند پست بازی کنم. هم به عنوان مدافع آخر بازی می‌کنم و هم در سمت چپ و راست خط دفاعی و حتی هافبک دفاعی هم به میدان می‌روم. در ضربات سر تبحر خاصی دارم و می‌توانم در گلزنی هم به تیمم کمک کنم. افتخار می‌کنم که پیراهن تیم بزرگی چون یوونتوس را بر تن می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.