ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تردد سه میلیون نفر در اربعین امسال از مرز مهران پیش بینی شده است.

پیش بینی تردد ۳ میلیون نفر در اربعین امسال از مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین، سردار نورعلی یاری ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران با حضور سردار فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و مسئولان استانی اظهار داشت: تردد ۳ میلیون نفر امسال در اربعین از مهران پیش بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برای اجرای ماموریت اربعین تعداد ۴۶ ایستگاه تلفیقی متشکل از رده های پلیس راه ، انتظامی و اطلاعات در مسیر تردد زائران اربعین ایجاد خواهد شد.

وی گفت: قرارگاه امام علی(ع) با ۵ کمیته پشتیبان و ۵ قرارگاه فرعی فعالیت خود را برای اربعین ۹۶ آغاز کرده است.

وی ادامه داد: طرح جامع اطلاعاتی انتظامی امنیتی و ترافیکی تدوین شده است و برنامه‌ریزیهای لازم برای اجرای موفقیت مأموریت اربعین در سال جاری اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در ادامه با اشاره به پیش بینی ۴۶  ایستگاه تلفیقی برای تامین امنیت زائران در اربعین گفت: این ایستگاهها از ورودی استان از حمیل تا پایانه مرزی مهران راه اندازی خواهند شد.

۷۰ دستگاه دوربین برای پایش تصویری تردد زائران  اربعین پیش‌بینی شده است

وی گفت: در این راستا ۱۷۳ تیم خودرویی ۷۰ تیم موتوری نیز پیش بینی شده است که در ایام اربعین مأموریت تامین امنیت زائران و تسهیل در تردد آنها را برعهده خواهند داشت.

سردار یاری با تاکید بر  تحت پوشش قرار گرفتن تردد زائران از استان‌های مقصد گفت‌: ۷۰ دستگاه دوربین برای پایش تصویری تردد زائران  اربعین پیش‌بینی شده است.

وی ایجاد کمپ ویژه اتباع خارجی را از اقدامات خوب در اربعین امسال عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود اربعین امسال بیش از سه میلیون زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.