وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ در هفته دولت ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان اداره گاز شهرستان تنگستان با اشاره به اینکه در سفر به استان بوشهر طرح‌های مختلف اجتماعی، بهداشتی، زیرساختی و زیربنایی به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: طرح‌های مهمی در استان بوشهر در سفر یک روزه مورد بهره‌برداری قرار گرفت که مرکز ایمنی و بهداشت کار در منطقه عسلویه از آن جمله است.

وی با تاکید بر ایمنی کارگران در مناطق صنعتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منطقه عسلویه صنایع مختلف پارس جنوبی در آن مستقر است و به عنوان قطب انرژی گازی کشور مطرح است توجه به کاهش آلایندگی و آلودگی‌های زیست محیطی و ایمنی کارگران و کارکنان این منطقه در اولویت قرار دارد که در این راستا مرکز ایمنی و بهداشت کار راه‌اندازی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افتتاح اورژانس اجتماعی عسلویه گفت: راه‌اندازی اورژانس‌های اجتماعی نقش مهمی در آسیب‌های اجتماعی دارد و یکی از مراکز مهم جلوگیری از بروز بحران‌ها از جمله طلاق محسوب می‌شود که در این راستا در هفته دولت ۱۵۰ اورژانس اجتماعی در شهرهای مختلف کشور راه‌اندازی شد.

ربیعی افتتاح مراکز درمانی تأمین اجتماعی را از دیگر پروژه‌های سفر به استان بوشهر دانست و بیان کرد: در این سفر علاوه بر آغاز ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی دیر همزمان عملیات ساخت این درمانگاه در شهرهای جم و دیلم آغاز شده است.

وی با تأکید بر این نکته که امروز ۲۶ روستای شهرستان تنگستان دارای شبکه گازرسانی شدند، افزود: اکنون ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای استان بوشهر به ۹۰ درصد و در شهرهای به ۹۸ درصد افزایش یافته است.

در این مراسم ضمن افتتاح ساختمان اداره گاز شهرستان تنگستان با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیارد ریال عملیات گازرسانی به ۲۶ روستای این شهرستان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اینکه در اجرای شبکه گازرسانی به روستای تنگستان ۱۸۷ کیلومتر شبکه‌گذاری شده است، افزود: در اجرای افتتاح گازرسانی به ۲۶ روستای تنگستان ۱۹۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

غلامعباس حسینی از نصب دو دستگاه ایستگاه تحت فشار در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح گازرسانی ضریب نفوذ گازرسانی به روستاهای استان بوشهر به ۹۰ درصد رسیده است.

وی افزود: در هفته دولت ۷۰ پروژه گازرسانی با ۷۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: اعتبارات مورد نیاز طرح‌های گازرسانی به روستاهای استان بوشهر از محل یارانه‌ها بهینه‌سازی مصرف سوخت تأمین شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.