۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 559809

نیمه نخست دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی ایران و کره جنوبی در پایان نیمه اول

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پنجشنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در ورزشگاه جام جهانی سئول دیدار برابر کره جنوبی را آغاز کرد که پیش از این با پیروزی برابر ازبکستان در دیداری که ۲۲ خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، صعود خود به این دوره از رقابت های جام جهانی را قطعی کرده بود تا برای پنجمین بار و البته دومین دوره متوالی در جام جهانی شرکت کند. 

کارلوس کی روش برای آغاز دیدار برابر کره جنوبی علیرضا بیرواند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد انصاری، میلاد محمدی، رامین رضاییان، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد را ترکیب تیمش قرار داده است.

گزارش این بازی را در زیر می خوانید:

* دیدارهای تیم های کره جنوبی و ایران در حالی با قضاوت داور استرالیایی به نام «پیتر گرین» آغاز شد که ظرفیت ورزشگاه جام جهانی سئول با حضور تماشاگران کره ای تکمیل شده است. 

* کره ای ها که برای صعود به جام جهانی به امتیاز کامل دیدار برابر ایران نیاز دارند، از همان دقایق ابتدایی مسابقه سعی کردند تا جریان بازی را به سود خود کنترل کنند. آنها در دقیقه سوم مسابقه توسط «کیم چئول» یک موقعیت جدی برای گلزنی ایجاد کردند که با عبور توپ از کنار دروازه ایران البته نتوانستند از آن به نتیجه برسند. 

* اولین کارت زرد این مسابقه در دقیقه ۹ به مرتضی پورعلی‌گنجی داده شد. 

* تا دقیقه ۱۰ بازیکنان ایران که نسبت به حریف با خیال آسوده تری وارد زمین شده اند، بازی منطقی و آرامی ارائه کردند. در همین دقایق توسط رضا قوچان نژاد حمله خوبی تدارک دیده شد که البته به کرنرل منجر شد. بازیکنان ایران از این موقعیت نتوانستند استفاده کنند تا بازی همچنان بدون گل پیش برود.

* در دقیقه ۱۴ خطای انصاری فر روی بازیکن کره ای، موقعیتی را درون محوطه جریمه برای بازیکنان کره ای ایجاد کرد. «سان» بازیکن کره ای که بود که نتوانست از ضربه ایستگاهی برای گلزنی استفاده کند. این ضربه در نهایت منجر به یک کرنر شد که آنهم دروازه ایران را تهدید نکرد. 

* در دقیقه ۱۹ جدی ترین موقعیت گلزنی برای بازیکنان کره جنوبی ایجاد. البته توپی که با ضربه سر بازیکن بازیکن کره ای به سمت دروازه ایران زده شد، به فاصله چند سانتی متر از کنار دروازه عبور کرد تا همچنان نتیجه بدون گل مساوی باشد. 

* در دقیقه ۲۶  بعد از اینکه ضربه احسان حاج صفی گلی را برای تیم ملی فوتبال ایران به همراه نداشت، بازیکنان کره جنوبی یک موقعیت ضد حمله برای گلزنی به دست آوردند که البته ثمری برای آنها نداشت. 

* ۳۰ دقیقه از آغاز بازی گذشته است اما همچنان دو تیم کره جنوبی و ایران بدون گل مساوی هستند. 

* در دقیقه ۳۳ مصدومیت وحید امیری که در اثر برخورد با حریف کره ای ایجاد شد، توقف چند دقیقه ای بازی را به همراه داشت. 

* در دقیقه ۳۶ سعید عزت الهی هم به دلیل برخورد با بازیکن کره ای دچار آسیب دیدگی شد.

* در دقیقه ۳۸ ضربه رضا قوچان نژاد به سمت دروازه کره جنوبی توسط دروازه بان این تیم گرفته شد تا در این صحنه هم توپی از خط دروازه عبور نکند. 

* در دقیقه ۴۶ پرتاب بلند کره ای ها از کنار زمین ایران ثمری برای آنها نداشت.

* دقیقه ۴۷ نیمه نخست دیدار تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران بدون گل به پایان رسید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.