وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حوزه سلامت در اولویت دولت برنامه‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارد.

حوزه سلامت در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنج شنبه به همراه استاندار همدان، معاون وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل ساخت بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان همدان در جریان آخرین وضعیت این بیمارستان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در ساخت این بیمارستان صادر کرد.

قاضی زاده هاشمی همچنین با حضور در بیمارستان فاطمیه همدان در جریان آخرین وضعیت این بیمارستان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در ساخت طرح تکمیلی این بیمارستان صادر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپس در جلسه شورای اداری استان همدان حاضر شد و در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت دولت برنامه‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارد.

قاضی زاده هاشمی با تأکید بر اینکه مدیران دولت دوازدهم با روحیه، باور و عزم مضاعفی تلاش های ۴ سال گذشته را ادامه دهند، اظهار داشت: در اجرا گرفتاری های زیادی وجود دارد و کار خیلی سخت است و آنچه مردم از بیرون می بینند با آنچه ما در صحنه عمل با آن مواجه هستیم، متفاوت است.

وی با بیان اینکه مردم انتظارات زیادی دارند، گفت: انتخابات حسن های زیادی دارد اما معایبی نیز دارد که بزرگترین آن وعده هایی است که داده می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تصور می شود مردم وعده ها را فراموش می کنند اما حافظه مردم قوی است کمااینکه صنعت اطلاع رسانی و حوزه دیجیتال همه چیز را ضبط و حفظ کرده و در روزهای مورد نیاز فایل ها منتشر می شود، گفت: گاهی خود فرد هم باورش نمی شود که چنین قول هایی داده باشد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: این امر کار مسئولان اجرایی را به ویژه در استانها سخت می کند چراکه هم پول نیست و هم از مدیر اجرایی توقع زیاد است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.